poniedziałek, 15 czerwca 2015

#3 Cocolita.pl

Hej Wam! :)
Dzisiaj mam dla Was posta na temat mojego zamówienia ze strony http://www.cocolita.pl/
Chciałabym podzielić się z Wami opinia na tego sklepu.
Jest to zdecydowanie najlepsza drogeria internetowa jaka znam i wam polecam :)
 Bardzo miła obsługa, świetne ceny a do tego paczka przyszła mi w ciągu jednego dnia.
Wszystko było starannie zapakowane w folie bąbelkową. 
 
Pod każdym zdjęciem  będą linki do rzeczy które ja sobie zamówiłam, może wam się coś spodoba. Zapraszam do oglądania :))
 

Pierwszą rzeczą jest balsam do ust EOS.
Ja po prostu jestem zakochana w tym produkcie jest naprawdę wspaniały i pięknie pachnie.


Kolejnymi rzeczami są: Sprej prostujący włosy i suchy szampon batiste. Nigdy nie miałam takiego spreju  i nie byłam do końca przekonana ale postanowiłam, że spróbuje i sama się przekonam. Jest  fajny i naprawdę działa, a szampon batiste jest wspaniałym produktem:)


Następne są dwie rzeczy z Pierre Rene. 
Podkład który jest bardzo fajny i łatwo się go nakłada i sprej utrwalający makijaż który jest naprawde super :) utrzymuje sie na twarzy cały dzień. 



Kolejne rzeczy to paletka cieni w7 i bronzer z różem z elfa :)
Bardzo podobają mi się te dwie rzeczy, ponieważ mają wspaniałe kolory i pięknie wyglądają na twarzy.

 Niestety nie mam linku do bronzera bo na stronie narazie nie ma tego produktu.

 Następny produkt to szczotka do włosów Tangle Teezer. Nie będę tutaj dużo o niej pisała bo opinia jej znajduje się w poprzednim poście :)

 Ostatnimi dwoma produktami które zamówiłam są: Hean Peeling Ujędrniający owocowe spa i Skinecol Olejek Wzmacniający opaleniznę, naprawdę super produkty Polecam :) 

To już wszystko z mojego zamówienia mam nadzieje ze spodoba wam się ten post <3
Wszystkie produkty które się tutaj znajdują są bardzo dobrej jakości Polecam :D

Zapraszam do komentowania i pisania swojej opini  na temat strony Cocolita.pl 
Pozdrawiam :)



22 komentarze:

  1. Swietny post: )
    A ten sprej prostujacy wlosy dziala?
    Moze obserwacja?
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa jest naprawdę super bo włosy sie tak nie niszczą :)

      Usuń
  2. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) ja pplanuję zakup tangle teezera.

    Zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominacja do LBA padła właśnie na Ciebie :) Więcej informacji na http://takieksiazki.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award-po-raz-drugi-lba-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. spore zamówienie :D ja muszę na wakacje koniecznie dokupić szampony Batiste :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo dobry, najlepszy z jakich kozystalam :) polecam

      Usuń
  5. Łał, napewno zamówię bo mam obsesję na punkcie kosmetyków. PS zapraszam do mnie :http://lubietooooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, od jakiegoś czasu mam straszna obsesje na tym punkcie :))

      Usuń
  6. świetne kosmetyki :) powiesz coś więcej na temat podkładu? jest matujący? dobrze kryje? szukam czegoś takiego dla siebie i strasznie ciężko mi trafić n dobry produkt.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo dobry i swietnie kryje ja juz od dłuższego czasu go używam i jest znakomity :)

      Usuń
  7. świetne rzeczy :)
    z checią wypróbowałabym suchy szampon
    ten spray i balsam do ust :) nie słyszałam wcześniej
    o tym sklepie, wyglada naprawdę ciekawie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa to wspaniałe produkty. Zachęcam do zakupy nie bedziesz żałować :))
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. Te paletki są świetne! :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten suchy szampon Batiste, ale u mnie się on nie sprawdza :/


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczotkę Tangle Teezer mam i lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba w końcu zamówię sobie coś z tej strony, bo zbieram się już od naprawdę dłuższego czasu ;) a ty kupiłaś naprawdę świetne rzeczy ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę!
    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :) i zawartośc pudełka same cudeńka :)

    zapraszam
    http://izaporemba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie drogo za to zapłaciłaś?
    A sprej prostujący włosy warto kupić? Sprawdził się czy tak sobie? :)

    http://queenstay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń