niedziela, 21 czerwca 2015

#4 Buty :)

Hej Wszystkim! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem o butach.
Przygotowałam dla Was dwie pary butów których w ostatnim czasie sobie zamówiłam ze stron internetowych Deezee i Mivo.

Pierwszym zamówieniem były buty ze strony Deezee.
Jestem bardzo zadowolona z tych butów, ponieważ są bardzo wygodne choć są na wysokim obcasie.
Są to jedyne buty z wysokim obcasem które mnie nie obtarły i wytrzymałam w nich cały dzień, więc są naprawdę warte uwagi i mogę je wam w 100% Polecić! :)
Na ich stronie każdy napewno znajdzie coś dla siebie ;)

Moje buty są to Sandałki low Believer Heels Black Pu Sandals: 


Niestety na stronie na razie nie ma tych butów ale macie tutaj linka do bardzo podobnych tylko z innym kolorem :))


A drugie buty są to sandałki TOMMY HILFINGER
Które też Wam polecam bo są bardzo wygodne i śliczne :)
Super wyglądają na nogach i nie obcierają. ;)


Niestety do tych też nie mam linku ponieważ na stronie nie ma ich dostępnych ale jak już będa to napewno wrzucę wam link.

Mam nadzieje, że post sie spodoba. Zapraszam do komentowania i Pozdrawiam :))




29 komentarzy:

  1. Muszę kupić jakieś sandałki na lato,ale szczerze mówiąc nie przekonują mnie z Tommy'iego. Natomiast te z Deezee są całkiem ładne, choć jak dla mnie niestety za ciężkie na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma tommy'iego jest bardzo dobra firma i ma wspaniałe produkty bynajmniej jak dla mnie :) Na stronie Deezee znajdziesz teraz bardzo dużo ładnych butów, napewno Ci się coś spodoba :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Dziękuję za komentarz na moim blogu ! Obie pary butów super <3

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga - http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza para prezentuje się naprawdę super :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałam sobie kupić buty jak te pierwsze, ale się rozmyśliłam :D


    Zapraszam na nowy post: piguus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandalki na obcasie suuuuper !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sandałki Tommiego śliczne, :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty! :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buciki, ja ostatnio stawiam na wygodne i płaskie obuwie :)
    www.ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam te sandałki z deezee! a na te drugie się czaje :)

    Dziękuje za komentarz na blogu! Jeśli masz czas to wpadnij ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buty ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. buty z tego sklepu są genialne i dobrze zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze sandały bardzo mi się spodobały, dziwny przypadek bo post wcześniej dosłownie widziałam wpis ze stylizacją z tymi samymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne pary bucików:D

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne są te buty, szczególnie te pierwsze ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo!

    jejku piekne te buty :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzorem przypominają Melissy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. great post as usual! Have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Deezee mają przepiękne buty, jestem ich wierną fanką! :)

    OdpowiedzUsuń