środa, 10 czerwca 2015

#2 Hair

Hej Wam!

Czy wy dziewczyny też macie problem z łamiacymi sie włosami i ich wypadaniem? Teraz możecie temu zapobiec odpowiedniemu dbaniu o wasze włosy.
Ja przez długi czas zmagałam sie z tym problemem i w końcu powiedziałam stop!
zaczęłam używać specjalnych odżywek na łamiace sie włosy ale nic nie pomagało, do czasu kiedy znalazłam w sklepie maske do włosów która poleciła mi sprzedawczyni i jestem z niej bardzo zadowolona już po paru myciach zauważyłam widoczna zmiane w moich włosach. 
Jest naprawde wspaniała :) Polecam wam ją! ;*

O to ona: Nutri Care Maschera ristrutturante firma Fanola 

  
Mam tutaj dla was jeszcze dwie rzeczy które wam mogę polecić do włosów.

Na pierwszym miejscu jest szczotka Tangle Teezer w której sie po prostu zakochałam.
Delikatnie i bez wysiłku pozbywa sie splatanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu.

Na drugim miejscu znajduje sie suchy szampon do włosów firmy Batiste.
Jego działanie jak dla mnie jest rewelacyjne, szampon idealnie sie sprawdza a do tego przepieknie pachnie :)


A może wy macie jakieś sprawdzone sposoby na problemy z włosami pisać w komentarzach :))

 Na dzisiaj to już wszystko mam nadzieje, że wam sie spodoba:)
Do Zobaczenia w kolejnym poście. 



8 komentarzy:

  1. Świetny post :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... chyba spróbuję tą odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą szczotkę tangle teezer i jest ona świetna <3
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam!:) http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń